Revista Art-emis
„Zbor deasupra unui cuib de cuci”. Atentate, vizite şi simboluri criptice PDF Imprimare Email
Ion Maldarescu   
Duminică, 25 Ianuarie 2015 20:31
Vigilant Citizen 2015 copertaInceput de an, împroşcat cu sânge.
 
Poate că folosind titlul filmului din 1975 - „Zbor deasupra unui cuib de cuci” -adaptare după romanul cu același nume al lui Ken Kesey - voi trezi controverse, dar cum nimic nu-i întâmplător, voi dovedi că similitudinile nebuniei lasă urme în timp.. Preşedintele României se deplasează, „pas cu pas”, într-o individualitate nemaiîntâlnită pînă acum; contacte internaţionale directe, vizite... Ce-i rău în asta?, veţi spune. Nimic. Necazul este că le cam face de unul singur, nu „în echipă”, şi de aici, dilema: reprezintă el  România? Sau se reprezintă pe sine? Reprezintă pe altcineva? Toate bune şi frumoase... doar la suprafaţă! Să nu uităm însă că după „Charlie Habdo-iala” franceză, unde domnia sa (chemat sau nu la ordin?) a „mărşăluit” în „oraşul-lumină” alături de o ceată de şefi de state - selectaţi cu atenţie - împotriva islamismului terorist, la întoarcerea în ţară a declarat:
„ - a fost şi un marş al solidarităţii internaţionale, al voinţei de a luptă împotriva terorismului;
- a fost un semn al hotărârii noastre (a cui? - n.n.) de a lupta împotriva extremismului de orice fel;
- nu au participat doar europeni, doar creştini, ci şi musulmani, evrei, atei, agnostici;
- am discutat cu doamna cancelar Merkel (nici nu se putea altfel - s.n.), cu domnul Junker, cu domnul Tusk, cu premierul Olandei, cu premierul Israleului şi mulţi alţii (atenţie - s.n.);
- doresc sa folosesc acest prilej să îi mulţumesc preşedintelui Franţei pentru invitaţie şi pentru călduroasa primire;
- mă bucur că am putut să îi fiu alături în aceste momente grele”.
 
„Măi, ce ploaie şi ce vânt!”...
 
Tam-tamul vizitei Preşedintelui României a fost asigurat de către purtătoarea sa cu vorba, Tatiana Niculescu-Bran, dar nu pe site-ul oficial al Preşedinţiei României, ci pe contul dumneaei de Facebook. Poate că site-u oficial a fost înlocuit între timp şi noi, muritorii de rând nu am fost anunţaţi, dar asta include ca noua aplicaţie să poarte denumirea Siteul Oficial al Preşedintelui-Facebook. Tare seamănă această madam Bran cu personajul feminin din revoluţia lui Caragiale, dar ce să facem, ăşia-s sfetnicii preşedintelui.
Revin asupra acelor „mulţi alţii” din discursul preşedintelui Iohanis, prezentat mai sus. Mi se pare sau convocarea pripită a „echipei” era stabilită dinainte de producerea momentului 11 septembrie parizian şi făcea parte din planul operaţional Kalaşnikov-Charlie Hebdo? Poate ne va răspunde Recep Tayyip Erdogan, Preşedintele Turciei, care are o părere diferită de cea a participanţilor la înghesuiala elitistă pariziană. De altfel, la protestul de simpatie cu caricaturiştii nu prea duşi nici la catedrală, nici la moscheie nu subscriufără rezerve nici Vaticanul, nici Suveranul Pontif: „Oamenii nu au doar libertăţi şi drepturi, au şi obligaţia de a spune ce gândesc, pentru binele comun. Utilizarea libertăţii de exprimare este legitimă, dar fără a ofensa. Pentru că, dacă un prieten spune lucruri rele despre mama mea, îi pot da un pumn, este normal. Nu poţi provoca, nu poţi insulta credinţa altora, nu o poţi lua în derâdere!”. [1]
 
„Zbor deasupra unui cuib de cuci”.
 
În siajul acestui „11 septembrie parizian” se pierd unele elemente esenţiale. Citez cuvintele atribuite lui I.V.Stalin, adresate de către acesta lui Churchill, în timpul Vigilant Citizen simboluriConferinţei de la Ialta (1945): „Moartea unui om este o tragedie. Moartea a milioane este statistică”. Conştient că voi fi blagoslovit cu niscai remarci pitoreşti, susţin că dacă pentru nişte caricaturişti lipsiţi de respect s-a făcut un tărăboi imens şi s-au convocat o puzderie de şefi de stat, pentru cei cca. 2.000 de oameni (nu se cunoaşte exact numărul; armata nigeriană a declarat cca.150) a căror vină a fost doar aceea că s-au născut, afirmaţia lui Stalin se dovedeşte actuală! Jurnalistul Kyle Davis de la „EliteDaily”publică un comentariu în care se întreabă de ce presa din întreaga lume s-a concentrat aproape exclusiv asupra atacurilor teroriste din Franţa şi nu a băgat în seamă masacrul făcut de gruparea teroristă „Boko Haram” în Nigeria? În timp ce o lume întreagă era cu ochii pe Franţa, în nord-estul Nigeriei s-a produs unul dintre cele mai mari atentate teroriste din istorie [...][2]. Ca un „Zbor deasupra unui cuib de cuci”, recentele vizite - nu de curtoazie, ci de interes ale celor doi înalţi oficiali ai S.U.A., John Kerry la Sofia şi doamna Nedelman-Nuland, la Bucureşti nu sunt deloc întâmplătoare.
 
„Ce-o fi scris şi pentru noi/ bucuroşi le-om duce toate/ De-o fi pace sau război!”

În acest context nebulos, preşedintele Klaus Iohannis a efectuato vizită la Bruxelles, unde s-a întâlnit cu preşedintele Consiliului European, Donald Tusk, cu preşedintele Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker şi cu cu Secretarul General al N.A.T.O., Jens Stoltenberg[3].Chiar înainte de plecarea la Bruxelles, Klaus Iohanis a declarat că una dintre priorităţile mandatului său va fi aprofundarea integrării europene a ţării noastre” şi că în cadrul întâlnirilor sale cu instituţiile europene şi euro-atlantice va transmite acestora „importanţa pe care o acordă ţara noastră profilului european, ca stat membru U.E. şi N.A.T.O.”.Este domnul Iohannis apt să riposteze unor astfel de provocări? N-avem de cât să răspundem: „Ce-o fi scris şi pentru noi/ bucuroşi le-om duce toate/ De-o fi pace sau război!”
 
Simboluri criptice, predicţii cumplite şi imagini ciudate
 
Pentru că în violentul conglomerat al începutului de an 2015 multe elemente „se leagă”, revista „The Economist” a publicat ediţia numită „Lumea în 2015”, coperta ei abundând în simboluri criptice, predicţii cumplite şi imagini ciudate: un nor în formă de ciupercă, Rezerva Federală într-un joc numit „Panica” și multe altele. Revista „The Economist” este direct conectată cu elita mondială şi aparţine parțial familiei Rothschild din Anglia. Redactorul şef al publicaţiei, John Micklethwait, a participat la multe conferințe ultra-secrete „Bilderberg” - întâlniri unde cele mai puternici politicieni, afacerişti şi importanţi formatori ai mass-media decid politicile globale, erijându-se într-un Guven Mondial ales de şi dintre membrii „Grupului”. Ţinând seama de cele menţionate nu este greu de înţeles că cei de la „The Economist” cunosc elemente de care majoritatea oamenilor nu au ştiinţă, iar coperta lor cu „predicţii 2015” este un fel de criptogramă. Ceea ce este mai rău, este că prevestirile sunt chiar mai rele decat le-a tălmăcit autorul mesajului. Simbolistica compoziţiei şi transmiterea ei prin „The Economist” trebuie să îngrijoreze. România a fost luată serios în seamă de această revistă, de două ori până acum. Odată, cam cu an înainte de evenimentele din decembrie 1989 când a „prevestit” sfârşitul violent a regimului şi conducătorului Ceauşescu, iar a doua oară, „prevestind” lovitura de stat parţial reuşită din septembrie 1991. Dar vă las pe dumneavoastră să apreciaţi şi să trageţi singuri concluziile:
 
O analiza „Vigilant Citizen”[4].
Sumbra şi sinistra copertă prezintă figuri politice, personaje fictive și eroi din cultura pop, care vor aduce cu siguranță noutăţi în 2015. Cu toate acestea, cel mai important lucru este că include, de asemenea, mai multe desene, care sunt extrem de simbolice și fac aluzie la elemente importante ale agendei „Elitei”. La prima vedere, observăm figuri politice, cum ar fi Obama și Putin, referire la cupa de Rugby și noul film Spider-Man. Dar o privire mai atentă relevă o serie de elemente perturbatoare. Iată câteva dintre ele:
 
Globul cu două feţe. O faţă a globului priveşte cu stoicism spre vest, în timp ce cealaltă faţă pare iritată. Reprezintă aceasta o confruntare între Est și Vest? Coperta conţine alte câteva simboluri referitoare la „ridicarea Estului”. Ce e mult mai neliniștitor este că, imediat sub acest glob furios, este pictat un nor în formă de ciupercă (de tipul celor care se formează după explozia unei bombe nucleare) și un satelit spion care se lansează în spaţiu. Supraveghere de înaltă tehnologie și război nuclear. „The Economist” nu este foarte optimist.
 
Culoarea feţelor. Priviţi mai atent la fețele personalităților prezentate pe copertă. Unele dintre ele sunt colorate din plin în timp ce altele sunt în alb și negru. De ce asta?Printre cele în alb şi negru sunt: Putin, Merkel, Obama, Hilary Clinton și David Cameron. Printre cei coloraţi sunt David Blaine, un tânăr care ține un banner pe care scrie „Singapore” (Singapore este gazda jocurilor Asiei de Sud-Est din 2015) și un tip oarecare ce poartă un echipament din realitatea virtuală. O compilație rapidă a acestor date arată că cele alb-negre par a fi parte a Elitei (inclusiv tipul din ISIS care, probabil, lucrează pentru ei) și cei de culoare sunt „outsideri”. Este modul în care Elita percepe lumea?
 
Flautul fermecat. Prezența Flautului Fermecat în această temă a coperţii din 2015 este de-a dreptul tulburătoare. Flautul Fermecat din Hamelin este o legendă germană despre un om care a folosit fluierul său magic pentru a duce departe copiii din orașul Hamelin, copii ce nu au mai fost văzuţi niciodată.
 
Pied Piper conduce copiii din Hamelin. Ilustrația de Robert Browning, „The Pied Piper of Hamelin”. Acest personaj popular datând din Evul Mediu se spune că reprezintă fie moartea în masă, de ciumă sau în urma unei catastrofe, sau o mișcare de imigrație masivă. De asemenea, reprezintă perfect pe tinerii de astăzi care sunt „ademeniţi” și păcăliţi de „vocea” mass-mediei. În mod destul de convenabil, există un băiețel exact sub flautul lui Piper.
 
Copilul neştiutor. Chiar sub Pied Piper vedem un băiat cu o privire uluită pe faţă. El se uită la un joc numit „Panic”. Cuvintele „Federal Reserve” și „Chi” (care, probabil, vin de la China), sunt în partea de sus, în timp ce cuvintele „lumina verde!” Și „sis!” (Care, probabil, vin de la „Isis!” sau „Criză!”) sunt în partea de jos. Băiețelul priveşte la acest sucit joc de Plinko în același mod în care masele neştiutoare privesc neputincioase în timp ce diverse evenimente se desfășoară pe mass-media. Ca şi numele jocului, scopul final este de a provoca panică în întreaga lume la fel cum crizele sunt generate aleator de cei care controlează jocul. Și asta pe o coperta a revistei deținute de Rothschild.
 
Stropirea culturilor. In fata lui Putin este un avion mic pe care este scris Crop-O-Dust. Aceasta se referă la conceptul de stropire a culturilor, care este „procesul de pulverizare a culturilor cu insecticide sub formă de pudră sau fungicide dintr-un avion.” Chiar sub elicopter este un copil… mănâncă ceva. Neliniștitor.Stând chiar sub avionul care stropeşte, acest copil mănâncă dintr-un pachet de tăiţei foarte procesaţi. Ingerează el otrava care a fost împrăştiată de către avion?
 
China. Un urs panda ce poartă un slip cu steagul Chinei în timp ce-şi încordează mușchii este un mod destul de clar de ilustrare a faptului că China devine mai puternică. Lângă el este un luptător de sumo care ține o baterie mare pe care polaritățile (+ și -) sunt indicate în mod clar. Se face aluzie la o schimbare de polaritate a puterii mondiale de la vest la est?
 
Fantoma. Ivindu-se din spatele piciorului lui Obama este o fantomă citind o revistă intitulată „Vacanţa”. De ce această fantomă, care reprezintă o persoană moartă, planifică o vacanţă? Reprezintă faptul că masele vor fi atât de sărace încât singura dată când îşi vor permite o vacanţă va fi după moarte? Sau se referă la nenumărați oameni care au murit în timp ce călătoreau în ultimele luni? Înfricoşător.
 
Broasca ţestoasă. Stând în fața tuturor, privind direct în sufletele noastre, este o broască ţestoasă cu linii trasate în jurul carapacei sale. Ce reprezintă? Vor reveni ţestoasele spectaculos în 2015? Probabil că nu.O broască ţestoasă furioasă este simbolul Societății Fabian, o organizație extrem de puternică, care lucrează de peste un secol pentru formarea unui singur guvern mondial.Motto-ul Societății Fabian este „Când lovesc, lovesc tare”.Filosofia din spatele socialismului Fabian este, în principiu, planul a ceea ce numim astăzi Noua Ordine Mondială (New World Order - N.W.O.).Societatea Fabian este un grup foarte vechi, originar din Anglia, din 1884, având scopul de a forma un singur stat socialist, la nivel mondial. Ei şi-au luat numele de la generalul roman Fabius, care a folosit strategii atent planificate pentru a-şi obosi dușmanii într-o perioadă lungă de timp pentru a obține victoria. „Socialismul Fabian” folosește o schimbare crescătoare pe o perioadă lungă de timp pentru a transforma încet un stat, spre deosebire de folosirea revoluţiilor violente ca mod de schimbare. Acesta este, în esență un socialism furat. Emblema lor inițială a fost un scut cu un lup în blană de oaie, ţinând un steag cu literele F.S. Astăzi, simbolul internațional al Societății Fabian este o broască ţestoasă, cu motto-ul: „Când lovesc, lovesc tare!”.
 
Franta-Nigeria-2015Societatea Fabian[5] Societatea Fabian obişnuia să susţină în mod deschis o societate planificată științific și sprijinea eugenia prin sterilizare. Logo-ul său original a fost un lup în blană de oaie… Dar cred că nu era cel mai bun mod de a ascunde lupul de mase.
 
Logo-ul original al societății Fabian. Să aducă mai departe un sistem global prin mici modificări crescătoare este exact ceea ce elita mondială face în prezent. Acesta este, probabil, motivul pentru care avem o broască ţestoasă supărată pe coperta acestei publicații legate de Bilderberg care stă în faţa haosului ce se desfăşoară în spatele ei.
11.3 ŞI 11.5 Partea din dreapta, jos, a coperţii arată unele simboluri mai criptice. Există o grămadă de pământ pe jos și două săgeți pe care e scris 11.5 și 11.3. Sunt aceste date demne de memorat? De ce sunt alături de o grămadă de pământ? Dacă consideri aceste cifre ca fiind coordonate în spaţiu, ele indică un loc undeva în Nigeria. Să afişeze numere care pot fi cu adevărat înțelese doar de „cei care știu” este unul dintre hobby-urile preferate ale Elitei oculte. Stând în fața grămezii, este Alice din Țara Minunilor privind în sus către pisica de Cheshire. Această pisică emblematică este cunoscută pentru capacitatea pe care o avea de a dispărea cu totul, lăsând vizibil doar rânjetul ei înfiorător. Prin urmare, vedem o altă aluzie la o lume a fanteziei, iluziei și înșelăciunii așa cum este percepută de către Alice - o reprezentantă a maselor. Împreună cu includerea oarecum inutilă a lui David Blaine - un magician - coperta amestecă evenimentele lumii reale cu iluziile.
 
Alte simboluri notabile de pe această copertă includun purcel puşculiţă zburând din buzunarele lui James Cameron; Un model care poartă o creație a lui Alexander McQueen (designerul favorit al Elitei, care a murit în circumstanțe ciudate), precum și un ofițer din Asia care poartă o mască pe faţă pentru a fi protejat de o boală mortală.
2015 pare grozav, nu-i aşa?
 
Concluzie: „The Economist” nu este un ziar oarecare care publică previziuni ciudate pentru 2015 pentru a vinde câteva exemplare în plus. Ziarul este conectat direct la cei care modelează politicile globale și care se asigură că acestea sunt aplicate. Publicația este parțial deținută de familia Rothschild din Anglia și editorul ei participă regulat la reuniunile Bilderberg. Cu alte cuvinte, „The Economist” este conectat la cei care au mijloacele și puterea de a face din „previziuni”, o realitate.
Coperta tematică 2015 reflectă practic agenda globală a Elitei și este presărată cu simboluri criptice care par să fie incluse special pentru „cei care știu”. Și masele, cum ar fi Alice care se uită cum pisica de Cheshire dispare, se vor concentra asupra iluziilor, în timp ce lupul în blană de oaie va lovi… și va lovi tare.
 
Surorile tăbliţelor de la Tărtăria, descoperite la Vadul Rău
 
În învălmăşagul evenimentelor acestui ianuarie sângeros, titlul incitant al articolului semnat de Daniel Roxin şi publicat pe site-ul „Naşul TV” a trecut aproape neobservat: „Surorile tăbliţelor de la Tărtăria, descoperite la Vadul Rău, mai vechi cu 1.000 de ani decât cele sumeriene. Autorităţile ştiinţifice se fac că plouă şi de această dată!”[6]. Să sperăm că a doua parte a titlului va fi dezminţită de cercetătorii români cărora le este încă dragă România şi că vor acorda atenţia cuvenită noii descoperiri atât de importantă pentru România.
Grafica - Ion Măldărescu
---------------------------------------
footer