Revista Art-emis
„Emiratele Occidentale Unite” PDF Imprimare Email
General Br. (r) Aurel I. Rogojan   
Miercuri, 21 Ianuarie 2015 22:21

Shariah controlled zoneO radicalizare globală, care sa divizeze lumea in islamofobi si adversarii acestora, ar putea reprezenta începutul unei noi ere din istoria omenirii.

Cea mai tânară dintre religiile monoteiste, Islamul se află între Jihad şi Califatul Universal. Într-un context istoric fundamental schimbat, noua confruntare violentă dintre religiile islamică, pe de o parte, creştină şi iudaică, pe de altă parte, pare unora o replică la cruciadele medievale. Aproape cincizeci de biserici creştine incendiate în trei zile de proteste, în capitala Nigerului, masacrarea a mii de creştini, răpirea copiilor şi violurile colective din Nigeria sunt doar câteva dintre scenele apocaliptice care au cutremurat lumea în ultimele zile.

Urmărind o dezbatere televizată dintre un reprezentat al comunităţii musulmane și un exponent al comunităţii ortodoxe din România nu am putut să nu sesizez, oricât de elegant a fost dialogul, trimiterea la cele patru secole ale cruciadelor, repectiv tot atâtea secole de implicare activă a Imperiului Otoman (musulman) în viață principatelor valahe. În ceea ce privește viață religioasă în principate, sultanii au respectat și protejat bisericile creștine. Adevărul este, însă, că toate cele trei mari religii monoteiste au cunoscut perioade de impunere „prin sabie”. Vechiul Testament ne oferă suficiente exemple genocidare. În era noastră, cuceritorii musulmani ai teritoriilor creștine au transformat bisericile creștine în moschei, iar cuceritorii creștini ai Lumii Noi și-au înălţat, spre glorificare, catedrale monumentale, pentru a căror decorare au folosit mii de tone de aur și argint, provenit din obiectele de cult din sanctuarele amerindienilor. Mai aproape de zilele noatre, chiar și ortodoxismul și-a adjudecat noi teritorii, recurgând la argumentul sabiei și al focului. În satele ortodoxe ale romanității balcanice, otomanii nu au intrat călăre în biserici și nici chiar în sate. Dar o biserică suroră s-a impus cu sabia și focul...

Poate că vidul de ideologie politică a începulului noului mileniu, nefericit anticipat de Andre Malraux, că va fi, ori spiritual, ori deloc, a condus omenirea în această tulburare identitară, care-i ameninţă existența. Redefinirea identitară prin recursul la violenţă, teroare și crime nu este doar o simplă provocare teroristă, redusă la aspecte politice și militare. Nu-i suficient să se clameze alarmant că lumea este grav ameninţată, că trebuie să fie întărite componentele apărării și securităţii națiunilor și ale represiunii fenomenului terorist. După cum nu va fi o salvare acceptarea de limitări ale libertăţilor individuale, prin instituirea de jure, căci de facto există, a sistemelor ultrasofisticate de supraveghere planetară a miliardelor de locuitori ai Terrei. Toate acestea sunt paliative efemere în competiția acerbă a tehnologiilor. Apoi, cauzele noului terorism nu au nici-o legăturăƒcu facilităţile tehnologice implicate în pregătirea și comiterea atentatelor. Dovedind o înțelegere comprehesivă a flagelului terorismului practicat de miliţiile Statului Islamic, președintele Egiptului, Abdel Fatah Al-Sisi invită la evidențierea și remediul cauzelor economice, sociale și culturale ale noului val de teroare la scară globală.

Statele lumii arabe, cu cel mai ingrijorător număr de emigraniţi se autodistrug, iar în statele adoptive se autoimpun enclavizări periculoase pentru ordinea și valorile democrațiilor din lumea liberă. Că să putem înţelege dimensiunile reale ale pericolelor, reproducem, în cele ce urmeazî, o analiză a lui Soeren Kern despre enclavele Europei „interzise” nemusulmanilor și care se răspândesc în Europa:

„Ocupaţie fără tancuri și soldaţi”

Islamiștii intensifică crearea zonelor interzise ne-musulmanilor în orașele Europei. Cea mai mare parte a acestor a€œzone interzise „functionează” că niște micro-state guvernate de Sharia. Autorităţile ţărilor gazdă au pierdut, se pare, controlul acestor cartiere unde, în majoritatea cazurilor, serviciile publice - adicăƒPoliția, Pompierii și Serviciul de ambulanţăƒ- nu mai au acces. „Zonele interzise” sunt rezultatul deceniilor de politică multiculturală care i-a încurajat pe musulmani să creeze societăţi paralele și să trăiască într-o auto-segregare, mai degrabă decât să se integreze în ţările gazdă europene.

În Marea Britanie, de exemplu, gruparea musulmanăœ„Musulmanii contra cruciadelor” a lansat o campanie pentru transformarea a 12 orașe engleze - incluzând și ceea ce ei numesc Londonistan - în state islamice independente. Aceste așa zise emirate islamice funcţionează că niște enclave autonome, supuse Sharia și în afară legilor britanice. Acest „Proiect al Emiratelor Islamice” enumeră orașele Birmingham, Bradford, Derby, Dewsbury, Leeds, Leicester, Liverpool, Luton, Manchester, Sheffield, cât și Waltham Forest în nord-estul Londrei și Tower Hamlets în est, ca teritorii pe cale să fie supuse în întregime legii islamice Sharia.

În cartierul londonez Tower Hamlets ( numit și Republică Islamică Tower Hamlets), predicatorii musulmani, porecliți și Talibanii din Tower Hamlets, amenintă regulat cu moartea femeile care nu poartă vălul islamic. Străzile învecinate sunt împânzite cu afișe care te avertizează: „Intrati într-o zonă controlată de Sharia; aici se aplică legea islamică!”. Toate reclamele publicitare care sunt considerate ofensatoare pentru musulmani sunt vandalizate sistematic sau acoperite cu spray negru.

În Luton, în cartierul Bury Park, musulmanii sunt acuzați de a pune în practică o adevarată „epurare etnică”, hărţuindu-i pe ne-musulmani, pînă când aceștia cedează și se mută în altă parte. În West Midlands, doi predicatori creștini au fost acuzați de „incitare la urăpentru că distribuiau evanghelii într-o zonă predominat musulmană din Birmingham. În Leytonstone, la est de Londra, extremistul musulman Abu Izzadin i-a urlat în față fostului ministru M. John Reed: „Cum ai îndrăznit să vii într-o zonă musulmană?”.

În Franța, sectoare mari din cartierele musulmane sunt considerate ca „Zone Interzise” de Poliția Franceză. Recent au fost delimitate 751 de „Zones urbaines sensiblesa, sau Z.U.S., cum mai sunt numite printr - un eufemism. O listă completă a acestor Z.U.S. se găsește pe un site oficial al guvernului francez, cu hărţi din satelit și o demarcare precisă a străzilor. Se estimează că cinci milioane de musulmani trăiesc în aceste „zone urbane sensibile”, zone în care statul francez nu-și mai exercită controlul!

Imigranţii musulmani au preluat controlul unor părţi din Franţa. La Paris şi în alte oraşe franceze cu o numeroasă populaţie musulmană, ca Lyon, Marseille şi Toulouse, mii şi mii de musulmani închid străzile (oprind astfel activităţile comerciale şi traficul pietonal şi auto) pentru a-şi ţine rugăciunea de vineri. Anumite moschei îşi folosesc staţiile de amplificare pentru a-şi difuza predicile şi rugăciunile. Acest spectacol săptămânal, numit şi „ocupaţia fără tancuri şi soldaţi”, provoacă derută şi mânie în rândul populaţiei. În ciuda a numeroase plângeri, autorităţile locale refuză să intervină deoarece se tem să nu provoace revolte ale musulmanilor.

Bruxelles, capitala Belgiei, este deja în proporţie de 20&, musulmană. Multe cartiere locuite de musulmani au devenit zone interzise poliţiştilor, aceştia fiind frecvent atacaţi atunci când pătrund în ele. În districtul Kuregem din Bruxelles, care seamănă adesea cu o zonă de razboi urban, poliţia patrulează cartierul în doua tanchete blindate: una pentru transportul echipei de poliţişti şi cea de-a doua, pentru escorta celei dintâi. În cartierul bruxelez, Molenbek, poliţiştii au primit ordin să nu bea cafea sau să mănânce sanwichuri în public, în timpul Ramadanului.

În Germania, Bernhardt Witthaut, comisar de poliţie, a declarat la 1 august ziarului „Der Westen” că imigranţii musulmani sunt în curs să impună zone interzise în numeroase oraşe germane, cu o viteză alarmantă. Ziaristul l-a întrebat pe B. Witthaut:

„Există zone urbane, de exemplu în Ruhr, unde cartiere întregi sunt zone interzise, iar Poliţia nu mai poate asigura securitatea?” Domnul Witthaut a răspuns: „Toţi comisarii de poliţie şi ministrul de interne vor nega această realitate, dar este evident că noi ştim foarte bine unde ne putem deplasa cu o simplă maşină de poliţie şi unde este nevoie de un transportor blindat de trupe. Adevărul este că, colegii noştri nu se mai pot deplasa în echipe de doi, fără a deveni, ei înşişi, victimile unei crime. Şi ceea ce este mai grav: în aceste zone, autorii crimelor nu sunt nici măcar inculpaţi! Sînt lăsaţi „de capul lor”. Ar trebui, cu adevărat un caz foarte grav, pentru ca noi, poliţiştii, să fim auziţi. Puterea Statului este total absentă de pe această scenă!”

În Italia, musulmanii au preluat controlul Pieţei Veneţia din Roma pentru rugăciunile de stradă. La Bolognia, musulmanii au ameninţat în repetate rânduri că aruncă în aer catedrala San Pietronio, care conţine o frescă veche de şase secole, inspirată după„Infernul” lui Dante, ce înfăţişează un Mahomed torturat de diavolii Infernului.

În Olanda, un tribunal olandez a cerut guvernului să publice o listă incorectă politic, a celor 40 de zone interzise din ţară. cele mai problematice cartiere musulmane sunt la Amsterdam, rotterdam şi Utrecht. cartierul kolonkit din Amsterdam este problema numărul unu a ţării. În sfârşit, trei districte periculoase sunt: Pendrecht, Het Oude şi Bloemhof, în Rotterdam. Cartierul Ondiep din Utrecht ocupă poziţia a cincia, urmat de Rivierenwijk (Denventer), Spangen (Rotterdam), Oude Westen (Rotterdam), Heechterp-Schieringen (Leeuwarden) şi Noord-Oost (Maastricht).

În Suedia, care are cea mai generoasă lege a imigrării din Europa, largi teritorii în sudul oraşului Malmo, care are mai mult de 25% musulmani, sunt zone interzise ne-musulmanilor. Pompierii şi ambulanţele refuză să intre în cartiere musulmane ca roesengard, fără o escortă puternică a poliţiei. Şomajul în rândul bărbaţilor în Roesengard depăşeşte 80%. Când pompierii au încercat să stingă un incendiu declanşat în moscheea principală din Malmo, s-a aruncat cu pietre asupra lor.

În oraşul suedez Goteborg, tinerii usulmani au atacat cu cocktail-uri Molotov maşinile Poliţiei. În cartierul Angered, peste 15 maşini ale Poliţiei au fost distruse, tinerii musulmani folosind lasere pentru a-i orbi pe poliţişti. În cartierul Backa din Goteborg, tinerii au atacat cu pietre maşinile poliţiei, poliţia având dificultăţi în a stopa atacurile declanşate contra ambulanţelor şi pompierilor în diferite cartiere ale oraşului. Potrivit imamului Adly Abu Hajar din Malmo: „Suedia este cel mai bun stat islamic din lume.”

Comentariile sunt de prisos. Nu şi reflecţiile.

footer